Tervetuloa sivuilleni =) Nämä ovat todella alussa, ja tänne alkaa tulla reseptejä kunnolla vasta kesällä, mutta nyt äkkipikaisesti yksi pieni Drinkin ohje että rentoudutte odotellessanne =)
Drinkin ohje
Tarvitset vähän Lime Vodkaa, vähän Captain Morgan rommia, Spritea ja pikkuisen sitruunamehua. Sekoita ja nauti, älä kuitenkaan kovinkaan monta =)
maanantai, 5. toukokuu 2008


Kommentit